| More

Από τη θεωρία στην ηράξη: Κρίσεις, διαπιστώσεις και προσδοκίες των φοιτητων των παιδαγωγικών τμημάτων προσχολικής εκπαίδευσης κατά την πρακτική τους άσκηση. Η μελέτη μιας περίπτωσης

Views: 550 Downloads: 437
Καφένια Μπότσογλου (Kafenia Mpotsoglou)
Καφένια Μπότσογλου (Kafenia Mpotsoglou)

Περίληψη


Δεν διατίθεται περίληψη.


Λέξεις κλειδιά


αρχική εκπαίδευση παιδαγωγών; πρακτική άσκηση; πρόγραμμα σπουδών

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Abdal-Haqq, Ismat (1996). Making time for teacher professional development. In ERIC DIGEST 400259.

Αυγητίδου, Σ.., (1998) «Σύνδεση θεωρίας και πράξης στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών», Μακεδνόν, τ. 4, σσ. 101-113.

Blank, Α.,-Halliwell, G., (2000) «Accessing practical knowledge: how? Why?» In Teaching and teacher education, vol. 16, pp. 103-105.

Bos, W., Tarnai C., (1999) «Content analysis in empirical social research». In International Journal of Educational Research 31 pp. 659-671.

Dieworth, Μ. E & Iming, D. G., (1995) Reconceptualizing professional teacher development. In ED 383695. Dunne, E., (1993) «Theory into practice», in Bennett & Care (Ed) Learning to teach. London: Routledge.

Freiman-Nemser, S., (1996) Teacher Mentoring A Critical Review. In ERIC DIGEST, ED397060.

Γκικόπουλος, Γ. Π., (1984) «Πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Θεωρητική Προσέγγιση». Παιδαγωγική Επιθεώρηση, τ. 1/84, σ. 18-38.

Louchs-Horsley, S., Harding, C. Κ. Arbuckle, M. Α., Murray, L. Β., Dubea, C, & Williams, M. K, (1987) Continuing to learn: A guidebook for teacher development. Andover. MA: The regional Laboratory for Educational Improvement of the Northeast and Islands, and National Staff Development Council. ED 285837.

Lunenberg, M. L.,-Volman, (1999) M., «Active learning: views and actions of students and teachers in basic education», in Teaching

and teacher education. Vol. 15, 431-445.

Οδηγός σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 19981999. Βόλος, 1998.

Παπακωνσταντίνου, Π., (1991) «Πρακτική Άσκηση των φοιτητών στα Παιδαγωγικά Τμήματα: Η Μετασχηματιστική Συμβολή της έρευνας», Σύγχρονη, Εκπαίδευση,, Μαρ.-Απρ., σσ. 29-35.

Παπαναούμ, Ζ., (1994) «Προγράμματα σπουδών των παιδαγωγικών τμημάτων: Κριτήρια σχεδιασμού και αξιολόγησης», στα πρακτικά του Πανελλήνιου Συμποσίου με θέμα: Παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης, παρόν και μέλλον. Αθήνα: Gutenberg.

Παπούλια-Τζελεπη, Π., (1991). «Πρόταση για την εκπόνηση Curriculum εκπαίδευσης εκπαιδευτικών του πρωτοβάθμιου σχολείου: Η εργαστηριακή Πρακτική Άσκηση στη διδασκαλία», Σύγχρονη Εκπαίδευση, Ιούλ.-Αυγ., σσ. 23-35.

Spiel, C, Böhm, G., Alexandre von Eye., (1999) «Content analysis of an object sorting test of cognitive complexity». In International Journal of Educational Research 31 pp. 687-698.

Φιλίππου, Γ., (1991) «Προϋποθέσεις για αποδοτική Πρακτική Άσκηση. Μία πρόταση», στο Σχολική εμπειρία. Θεωρία και πράξη, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα., σσ. 59-71.

Φιλίππου, Δ. Κ., (1984) «Η Πρακτική Άσκηση στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, τ. 1/84, σ. 39-61.


Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Copyright (c) 2018 Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού

Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.