Τόμ. 8 (2008)
Πλήρες τεύχος
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Επίλυση προβλημάτων πρόσθεσης σε διαφορετικά πλαίσια συμφραζομένων
Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος (Konstantinos Antonopoulos), Παρασκευή Τσιούνη (Paraskevι Tsiouni), Κώστας Ζαχάρος (Kostas Zacharos)
Παιδιά της προσχολικής ηλικίας διαβάζουν κείμενα noυ συναντούν στον περιβάλλοντα χώρο: πριν και μετά την εφαρμογή των κατευθύνσεων του ΔΕΠΠΣ
Ελένη Γκανά (Eleni Gana), Χριστίνα Δασκαγιάννη (Christina Daskagianni), Καφένια Μπότσογλου (Kafenia Mpotsoglou)
Η παιδαγωγική σκέψη του Dewey και της Montessori και η σύγχρονη εκπαιδευτική πρακτική
Μαρία Καμπεζά (Maria Kampeza)
Το νόημα των εκφωνημάτων κατά τη μετάβαση από την ηρολεκτική στη λεκτική επικοινωνία: Δεδομένα αnό δυο ελληνόφωνα παιδιά.
Δήμητρα Κατή (Dimitra Kati), Αλεξάνδρα Καρούσου (Alexandra Karousou)
Τι κι αν λαλεί άλλη γλώσσα ο Αλί; Σενάρια γλωσσικής ανάπτυξης και διαπολιτισμικότητας μέσω δράματος
Άλκηστις Κοντογιάννη (Alkistis Kontogianni)
Η ταυτότητα του «άλλου» στα λογοτεχνικά βιβλία Ελλήνων συγγραφέων της περιόδου 1990-2005 με θέμα τη διαφορετικότητα, για αναγνώστες 4-10 ετών
Σεβαστή Ματθαίου (Sevasti Mattheou)
Το λαϊκό παραμύθι στο νηπιαγωγείο: αναπτύσσοντας μαθηματικές δραστηριότητες με νόημα, με αφορμή ένα λαϊκό παραμύθι
Τζένη Μωραϊτη (Tzeni Moraiti)
Παιχνίδι και ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην προσχολική εκπαίδευση
Κλεοπάτρα Νικολοπούλου (Kleopatra Nikolopoulou), Καλλιρρόη Παπαδοπούλου (Kalirroi Papadopoulou)
Η ψυχολογική αναπτυξιακή έρευνα στο πεδίο της προσχολικής αγωγής: Οι διεθνείς τάσεις και η ελληνική εμπειρία
Κωνσταντίνος Πετρογιάννης (Konstantinos Petrogiannis)
Η ανάπτυξη λεξιλογικών αναπαραστάσεων στην πορεία κατάκτησης νέων λέξεων από παιδιά προσχολικής ηλικίας
Ασημίνα Ράλλη (Asimina Ralli)
Ικανότητες γραφής και ανάγνωσης και η ανάδυση τους στο πλαίσιο διαφοροποιημένων πρακτικών σχολικού γραμματισμού
Ελένη Συκιώτη (Eleni Sikioti), Μαριάννα Κονδύλη (Marianna Kondili)