Τόμ. 12 (2013)
Πλήρες τεύχος
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Επιμόρφωση Νηπιαγωγών στην Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων
Ευφροσύνη Κατσικονούρη (Efrosyni Katsikonouri)
Ποια περιεχόμενα και ποιες γνώσεις θρησκευτικής διδασκαλίας στα προγράμματα και τα επίσημα κείμενα για το ελληνικό νηπιαγωγείο; Μια διδακτική προσέγγιση
Μαρία Μουμουλίδου (Maria Moumoulidou)
Συνεργασία σχολείου και γονέων από μεταναστευτικά πλαίσια: μια αναγκαία παράμετρος για τη σχολική ένταξη και επίδοση
Μαρίνα Μπέση (Marina Bessi), Ελένη Γρίβα (Eleni Griva)
Η προβλεπτική εγκυρότητα της Κλίμακας Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας
Ασημίνα M. Ράλλη (Asimina Ralli), Δέσποινα Τσαούση (Despina Tsaousi), Αικατερίνη Μαριδάκη-Κασσωτάκη (Aikaterini Maridaki-Kassotaki)
Η προσέγγιση του «Μωσαϊκού»: ένα νέο εκπαιδευτικό εργαλείο στην ελληνική προσχολική εκπαίδευση
Αιμιλία Ρούβαλη (Emilia Rouvali), Βασιλική Ρήγα (Vasiliki Riga)
Απόψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ορισμό και τα αίτια των δυσκολιών συμπεριφοράς και συναισθήματος (ΔΣΣ)
Αντιόπη Ελένη Τεμπρίδου (Adiopi Eleni Tampridou)