Τόμ. 20 (2024): ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΕΥΧΟΣ: Το σύγχρονο παιδικό παιχνίδι
Πλήρες τεύχος
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη μάθηση στο πλαίσιο του παιχνιδιού
Μαρία Κανάκη, Μαρία Παπανδρέου
Παιχνίδι σε ετερογενείς τάξεις παιδιών με και χωρίς αναπηρία: Απόψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης
Αγγελική Βελλοπούλου, Μαρία Καμπεζά, Ειρήνη Σκοπελίτη, Αριστέα Φύσσα, Βασιλική Σ. Φωτοπούλου
Εκπαιδεύοντας μελλοντικές εκπαιδευτικούς στο παιχνίδι: διαπιστώσεις στο πλαίσιο ενός εργαστηριακού μαθήματος
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου, Μαρία Σφυρόερα, Λία Τσερμίδου
Το ριψοκίνδυνο παιχνίδι στο Ελληνικό νηπιαγωγείο: Οπτικές και πρακτικές
Μαρία Μπιρμπίλη, Μαρία Κυριακίδου
Μαθαίνουμε παίζοντας παρέα με τον χώρο: μια ερευνητική προσέγγιση στο νηπιαγωγείο
Αλεξάνδρα Γκλούμπου, Δόμνα Μίκα Κακανά
Μια διδακτική παρέμβαση βασισμένη στο παιχνίδι για την πρώιμη κατανόηση της διαίρεσης μέτρησης
Κωνσταντίνος Χρήστου, Αναστασία Κανδύλη
Ένα πολύγλωσσο νηπιαγωγείο: νέες παιχνιδοποιημένες τάσεις και προκλήσεις στην εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας
Κατερίνα Μπιζώτα, Μαρία Παπαδοπούλου
Το Minecraft ως μέσο προώθησης δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική ηλικία: μια μελέτη περίπτωσης με δύο ομάδες νηπίων
Ηλίας Καρασαββίδης, Σοφία Φιδάνα