Vol. 19 (2022)
L'ensemble du numéro
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Η συμβολή του παιχνιδιού στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης βρεφών ηλικίας 11 μηνών – 2 ετών. Μια μελέτη περίπτωσης.
Δρ. Παυλίνα Πέτρου, Δρ. Αρετή Παναούρα
Η οπτική των νηπιαγωγών σχετικά με τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ): Διερεύνηση γνώσεων, στάσεων και αντιλήψεων
Αγλαΐα Σταμπολτζή, Σοφία Κουβαβά, Αικατερίνη Αντωνοπούλου
Οι 1000 πρώτες μέρες ζωής, ο ρόλος του πατέρα και η βρεφική χειροπρακτική
Ευαγγελία Τσερπέλη, Κωνσταντίνος Χρήστος Δαουλτζής