• Home
  • Ultimo fascicolo
  • Archivi
  • Avvisi
  • Info
    • Sulla rivista
    • Proposte
    • Comitato Scientifico ed Editoriale
    • Dichiarazione sulla privacy
    • Contatti
  • Registrazione
  • Login
  1. Home
  2. Archivi
  3. V. 19 (2022)
V. 19 (2022)

Pubblicato: 2023-03-19

(2022)

Fascicolo completo

Τεύχος 19 (ελληνικά)
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις

Η συμβολή του παιχνιδιού στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης βρεφών ηλικίας 11 μηνών – 2 ετών. Μια μελέτη περίπτωσης.

Δρ. Παυλίνα Πέτρου, Δρ. Αρετή Παναούρα

5-27

pdf (ελληνικά)
Η οπτική των νηπιαγωγών σχετικά με τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ): Διερεύνηση γνώσεων, στάσεων και αντιλήψεων

Αγλαΐα Σταμπολτζή, Σοφία Κουβαβά, Αικατερίνη Αντωνοπούλου

28-43

pdf (ελληνικά)
Οι 1000 πρώτες μέρες ζωής, ο ρόλος του πατέρα και η βρεφική χειροπρακτική

Ευαγγελία Τσερπέλη, Κωνσταντίνος Χρήστος Δαουλτζής

44-64

pdf (ελληνικά)

Sviluppato a cura di
Open Journal Systems
  • italiano
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Informazioni
    per i lettori Per gli autori Per i bibliotecari
  • Online ISSN: 2623-3487
  • Print ISSN: 1106-5036