V. 18 N. 1 (2022): Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology
Editorial
Μέρος πρώτο / Section 1
Διερεύνηση των αντιλήψεων των μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση της παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Αλκίνοος - Ιωάννης Ζουρμπάκης, Σταμάτιος Παπαδάκης
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις ταμπλέτες και η πρόθεση ενσωμάτωσης της χρήσης τους στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών
Κωνσταντίνος Ανδρεδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Βιντεοπαιχνίδια σοβαρού σκοπού: Περιβάλλοντα γραμματισμού και εκμάθησης λεξιλογίου για την ελληνική ως δεύτερη|ξένη γλώσσα
Ελισάβετ Κιούρτη, Γιώργος Χριστοδουλάκης
Εμπόδια στην εφαρμογή της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης την περίοδο της Πανδημίας - Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής στο Γυμνάσιο
Ιωάννα Γεωργουλάκου, Απόστολος Κώστας
Προδιαγραφές και Διαδικασίες Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού για Μαθητές με Αναπηρία και/ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Κωνσταντίνος Καρακιόζης, Ευάγγελος Χρήστος Παπακίτσος
Η ανάπτυξη Κοινοτήτων Διερεύνησης: Μια εμπειρική μελέτη της χρήσης των τηλεδιασκέψεων ως ΟΣΣ στο ΕΑΠ
Ειρήνη Χριστόφορος Αμοργιανιώτη, Ιωάννης Γκιόσος
Απόψεις των φοιτητριών/ών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου για τις επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία λόγω του εγκλεισμού
Ζωή Γαρείου, Κωνσταντίνος Πετρογιάννης, Βασιλεία Χατζηνικήτα, Στυλιανός Ζερεφός, Αυγουστίνος Δημητράς, Ευθύμιος Ζέρβας
Support and distance training of health professionals on mental health and psychosocial support for migrants and refugees
Theodoros Iliou, Georgia Konstantopoulou, Natassa Raikou, Yiannis Giossos
Αίτια της φοιτητικής διαρροής από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και μηχανισμοί υποστήριξης των φοιτητών/τριών: η περίπτωση των διαδικτυακών μαθησιακών κοινοτήτων
Κωνσταντίνα Πισλή, Ηλίας Μαυροειδής, Σπυρίδων Παπαδάκης
Η Ομότιμη Ανατροφοδότηση στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: έρευνα σε ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών του ΕΑΠ
Μαγδαληνή Παναγιώτης Καλοπανά
Ο ρόλος των διαδικτυακών μαθησιακών κοινοτήτων για την ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας στην εξΑΕ
Χρυσάνθη Μπαγγέα, Ηλίας Μαυροειδής, Θεογνωσία Κουνατίδου
Σχεδιασμός και Υλοποίηση ενός xMOOC για την εξ Αποστάσεως Απόκτηση Χειραπτικών Δεξιοτήτων στον Χειρισμό του Φωτονικού Μικροσκοπίου
Ευγενία Παξινού, Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, Βασίλειος Ζαφειρόπουλος, Δημήτριος Καλλές
Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις με τη χρήση των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφορίας (ΤΠΕ): Τάσεις και Προοπτικές των Μεθόδων Έρευνας από και μέσω Διαδικτύου
Κωνσταντίνος (Constantinos) Νικολάου (Nicolaou)
Μέρος δεύτερο / Section 2
Ο θεσμός του Εκπροσώπου Περιοχής της Ένωσης Φοιτητών του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο Εκπρόσωπος της Ένωσης Φοιτητών της περιοχής της ηπειρωτικής Ευρώπης (2018-2020), Μιχάλης Κασούτας, μιλά για την πορεία και την εμπειρία του στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασιλείου
Ευαγγελία Μανούσου, Μιχάλης Κασούτας