Vol. 10 No. 1 (2022): May 2022

Published: 2022-04-08

Developing students’ creativity by infusing activities in the mainstream curriculum

Ασημίνα Ιωαννίδου, Δημήτριος Ζμπάινος, Δημήτριος Καρατζάνος, Χάρις Σαγιά

Preschool teachers' perceptions of the requirements of self- reflection

Αγγελική Κοκκόση, Μαρία Πούλου, Γεράσιμος Κουστουράκης, Νικόλαος Χανιωτάκης

EV ZOON: Design, implementation and evaluation of educational activities to raise the awareness of preschool children towards pets

Μαρία Μαρκοδημητράκη, Μαρία Κυπριωτάκη, Μιχάλης Λιναρδάκης, Ειρήνη Σπανάκη, Μαρία Καλεσίου, Μαρίζα Ζυμονοπούλου