V. 12 N. 2 (2024): Νοέμβριος 2024
Πρώτες Σελίδες
Άρθρα
Exploring the relationship between young children’s self-concept and prosocial behaviour in the Greek Early Childhood Education and Care setting: A study on soft skills assessment
Athina Vatou, Anastasia Vatou, Maria Tsitiridou-Evangelou
Στάσεις, εμπόδια και προτάσεις νηπιαγωγών και γονέων της περιφέρειας Κρήτης για τη συνεργασία οικογένειας-σχολείου: Μια Μελέτη Επισκόπησης
Δημήτρης Δημητριάδης, Γεώργιος Μανωλίτσης
Οι επιδράσεις της πρώιμης παρέμβασης στην ενίσχυση των δεξιοτήτων αναδυόμενου γραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας υψηλού κινδύνου για εμφάνιση δυσκολιών στην εκμάθηση του γραπτού λόγου
Αικατερίνη Κορακάκη, Γεώργιος Μανωλίτσης, Ευφημία Τάφα
Σχολικά βιβλία και καλλιέργεια της ιδιότητας του πολίτη: Δυνατότητες και περιορισμοί
Ρόζα Πλαστήρα, Σοφία Κώτση, Σπυριδούλα Χανδρινού, Μαρία Λιακοπούλου