No. 9 (2017): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Articles
EDITORIAL NOTE
Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Μαριάννα Τζεκάκη (Marianna Tzekaki)
INTRODUCTION
Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Μαριάννα Τζεκάκη (Marianna Tzekaki)
MATHEMATICAL KNOWLEDGE OF STUDENTS OF 6TH GRADE IN 1998 AND 2015
Πέτρος Κλιάπης (Petros Kliapis), Όλγα Κασσώτη (Olga Kassoti)
MODELLING PROBLEMS OF STATISTICAL REASONING
Έφη Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Μαρία Μελετίου - Μαυροθέρη (Maria Meletiou- Mavrotheri), Ana Serrado Bayes
INVESTIGATING 6TH GRADE STUDENTS' BELIEFS ABOUT INFINITY
Αγγελική Τσαμπουράκη (Aggeliki Tsampouraki), Σόνια Καφούση (Sonia Kafousi)
PICTURE BOOKS AND ACTIVITIES OF REPEATIVE SHARING AND TODDLERS’ ACTIONS
Χρυσάνθη Σκουμπουρδή (Chrysanthi Skoumpurdi), Χρυσάνθη Παρακευή - Τσαμπίκα (Crisanthi Paraskevi - Tsampika)
INVESTIGATING THE UNDERSTANDING OF GRAPHS BY STUDENTS IN SECOND CHANCE SCHOOL THROUGH TEACHING INTERVENTION
Αριστούλα Κοντογιάννη (Aristoula Kontogianni), Κωνσταντίνος Τάτσης (Konstantinos Tatsis)