No. 9 (2017): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Published: 2017-07-12

9, July 2017

EDITORIAL NOTE

Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Μαριάννα Τζεκάκη (Marianna Tzekaki)

INTRODUCTION

Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Μαριάννα Τζεκάκη (Marianna Tzekaki)

MATHEMATICAL KNOWLEDGE OF STUDENTS OF 6TH GRADE IN 1998 AND 2015

Πέτρος Κλιάπης (Petros Kliapis), Όλγα Κασσώτη (Olga Kassoti)

MODELLING PROBLEMS OF STATISTICAL REASONING

Έφη Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Μαρία Μελετίου - Μαυροθέρη (Maria Meletiou- Mavrotheri), Ana Serrado Bayes

INVESTIGATING 6TH GRADE STUDENTS' BELIEFS ABOUT INFINITY

Αγγελική Τσαμπουράκη (Aggeliki Tsampouraki), Σόνια Καφούση (Sonia Kafousi)

PICTURE BOOKS AND ACTIVITIES OF REPEATIVE SHARING AND TODDLERS’ ACTIONS

Χρυσάνθη Σκουμπουρδή (Chrysanthi Skoumpurdi), Χρυσάνθη Παρακευή - Τσαμπίκα (Crisanthi Paraskevi - Tsampika)

INVESTIGATING THE UNDERSTANDING OF GRAPHS BY STUDENTS IN SECOND CHANCE SCHOOL THROUGH TEACHING INTERVENTION

Αριστούλα Κοντογιάννη (Aristoula Kontogianni), Κωνσταντίνος Τάτσης (Konstantinos Tatsis)