Τόμ. 17 Αρ. 1 (2024):
Άρθρα
Αξιοποιώντας κείμενα ρευστού ρατσισμού στο πλαίσιο των πολυγραμματισμών
Προτάσεις κριτικού γραμματισμού και στάσεις των εκπαιδευτικών
Ειρήνη Σκούρα, Βάσια Τσάμη, Αργύρης Αρχάκης
Psychological Burden in Female Caregivers of Patients with Dementia and Associated Behavioral and Emotional Problems, during COVID-19 Pandemic Restrictions
Kyriaki Sopidou, Despina Moraitou, Magdalini Tsolaki, Georgia Papantoniou
Μαθητική Διαρροή, Κοινωνικός Αποκλεισμός και Κίνητρα Επανεκπαίδευσης: Μελέτη σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Νικόλαος Μπιτσάκος, Διονύσης Γουβιάς, Περσεφόνη Φώκιαλη