Τόμ. 9 Αρ. 1 (2016)
Άρθρα
O ρόλος της μνήμης πηγής και της εργαζόμενης μνήμης στην ακρίβεια της αυτοπτικής μαρτυρίας των ηλικιωμένων
Ελένη Χατζημηνά, Δέσποινα Μωραΐτου, Γεωργία Παπαντωνίου, Ελβίρα Μασούρα
Ενδοσχολικός Εκφοβισμός/Θυματοποίηση, Αυτοεκτίμηση και Συναισθηματικές Δυσκολίες σε παιδιά με και χωρίς ΕΕΑ
Μαρία Κοκκιάδη, Ηλίας Κουρκούτας
Learning Renewable Energy by Scratch Programming
Ioannis Balouktsis, Gerasimos Kekeris
Παιδαγωγικές πρακτικές και μεθοδολογικές προτάσεις για την ενίσχυση της κοινωνικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Εφαρμογή του προγράμματος “play with me”
Ελευθερία Μπεαζίδου, Καφένια Μπότσογλου