Το 1999 δημοσιεύτηκε το 1ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (http://www.pi-schools.gr/publications/mentor/). Το 2016 εκδίδεται το 14ο τεύχος του περιοδικού από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (http://www.iep.edu.gr/library/index.php/mentoras-ekdoseis-i-e-p/mentoras-teyxos-14). Από τον Μάρτιο του 2023 ο Μέντορας μεταφέρεται στην πλατφόρμα ePublishing του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.
Announcements
Πρόσκληση υποβολής εργασιών εισηγητών και εισηγητριών του Επιστημονικού Συνεδρίου «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη» στο Περιοδικό «Μέντορας»
2024-12-23
Δελτίο Τύπου
Πρόσκληση Υποβολής Εργασιών στο Περιοδικό «Μέντορας»
Ειδικό Τεύχος: «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη»
Πρόσκληση άρθρων
2023-07-10
Current Issue
Vol. 22 No. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Πληροφορίες για το Τεύχος
Editorial
Άρθρα
Ψηφιακός γραμματισμός και ψηφιακή εκπαίδευση: Στοχεύοντας στην καταπολέμηση του ψηφιακού χάσματος
Sofia Theodor Papadimitriou
Η ενσυναίσθηση στη διδασκαλία της ιστορίας: μεθοδολογικές προσεγγίσεις
Κωνσταντίνος Καρναβάς
Διερεύνηση στερεοτυπικών αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την καινοτομικότητα και την αποτελεσματικότητα σε σχέση με το φύλο και την ηλικία τους
Ξαφάκος Ευστάθιος, Αικατερίνη Βάσιου, Σταυρούλα Καλδή, Βασίλειος Σταυρόπουλος, Αλεξάνδρα Σταυριανουδάκη, Βασιλική Τζίκα
Κονστρουκτιβιστικό παράδειγμα έρευνας - αξιολόγησης του μεντορικού έργου
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΡΙΒΟΠΟΥΛΟΣ
Διαχείριση της εκπαιδευτικής αλλαγής υπό το πρίσμα της σχολικής διοίκησης: μία πρόταση εφαρμογής σε επίπεδο σχολικής μονάδας
Αγορίτσα Θωμά Μακρή, Γεωργία Μουστακάκη, Βασιλική Νίνου