Σύγχρονες μορφές διδασκαλίας και μάθησης. Απόψεις των παιδαγωγών της προσχολικής ηλικίας για την ομαδοσυνεργατική.


Δημοσιευμένα: Ιουλ 1, 2007
Καφένια Μπότσογλου (Kafenia Mpotsoglou)
Δόμνα Κακανά (Domna Kakana)
Κατιφένια Χατζοπούλου (Katifenia Chatzopoulou)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αναγνωστοπούλου, Μ. (2001). Η Ομαδική διδασκαλία στην Εκπαίδευση. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Αφων Κυριακίδη α.ε.
Βιγγόπουλος, Η. (1982). Εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με ομάδες μαθητών. Αθήνα: Δίπτυχο.
Bos, W. & Tarnai, C. (1999). Content analysis in empirical social research. International Journal of Educational Research, 31, 659-671.
Bruer, J. (1993). Schools for thought: A Science of Learning in the Classroom. Cambridge, MA: MIT Press.
Bruner, J. (1960). The Process of Education. Cambridge, Mass.: Harvard University Press.
Γαλανοπούλου, A. (2002). Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Επιθεώρηση εκπαιδευτικών θεμάτων. Τ. 7 , 230-238.
Γερμανός, Δ. (1998). Χώρος και διαδικασίες αγωγής. Η παιδαγωγική ποιότητα τον χώρου. Αθήνα: Gutenberg.
Γερμανός, Δ. (2002). Οι τοίχοι της γνώσης. Αθήνα: Gutenberg.
Cohen, Ε. G. (1994). Designing group work: Strategies for the Heterogeneous Classroom. New York: Teachers College Press.
Corrigan, D. (1986). Adult learning and its implications for in-sewice. In D. Hopkins In-service Training and Educational Development: An International Survey. London: Croom Helm.
Doise, W. & Mugni, G. (1987). Η κοινωνική ανάπτυξη της νοημοσύνης. (μτφρ. Ν. Ράπτης - Κ. Κουρεμένος). Αθήνα: Πατάκης.
Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. (1999). Εγχειρίδιο μεθοδολογίας. Πάτρα: ΕΑΠ.
Επιτροπή των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. (2000). Τροποποιημένη πρόταση: Σύστασης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου περί Ευρωπαϊκής Συνεργασίας για την αξιολόγηση της ποιότητας στη σχολική εκπαίδευση. Βρυξέλλες.
Gettinger, Μ. & Stoiber, Κ. C. (1999). Excellence in teaching: Review of instructional and environmental variables. In C. R. Reynolds & T.
B. Gutkin (Eds.). The handbook of school psychology (3rd ed.) New
York: John Wiley.
Grieshaber, S., Halliwel, G., Hatch, J. A. & Walsh, K. (2000). Child observation as Teacher's Work in Contemporary Australian Early Years Childhood Programmes. International Journal Early Education. 8, 1, 41-55.
Guskey, T. R. (1985). Staff development and teacher change. Educational Leadership, 42 (7), 57-60.
Hackos, J. T. & Stevens, D. M. (1997). Standards for online communication: Publishing information on: The Internet and World Wide, corporate intranets, help systems. New York, NY: John Wiley & Sons, Inc.
Hall, E.T. (1971). La dimension cachée. Paris: Seuil.
Helm, J., Beneke, S. & Steihheimer, K. (1997). Documenting children's learning. Childhood Education, 73, 200-205.
Johnson, D., & Johnson, R. (1975). Learning together and alone. Minnesota.
Johnson, D., & Johnson, R. (1993). Cooperation in the classroom. Minnesota.
Kagan, S. (1985). A flexible cooperative learning technique, Co-op Co-op. Στο R. Slavin (Ed.) "Learning to cooperate, Cooperating to learn" (σσ. 437-452). New York.
Κακανά, Δ, & Καζέλα, Κ. (2003). Πειραματικές δραστηριότητες των φυσικών επιστημών μέσω της εργασίας σε ομάδες: η περίπτωση του μαγνητισμού. Ερευνώντας τον κόσμο τον παιδιού. Περιοδική Επιστημονική Έκδοση της Ο.Μ.Ε.Ρ., 5, 27-39.
Κακανά, Δ., Ιωαννίδης, Χ. & Κοτζαμπασάκη, Ε. (2004) Ένα επιτυχημένο επιμορφωτικά πρόγραμμα: Μετά τι; Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη συνεχιζόμενη στήριξη του έργου τους. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Έρευνα και Πράξη, 10, 20-26.
Κανάκης, Ι. (1987). Η οργάνωση της διδασκαλίας μάθησης με ομάδες εργασίας. Αθήνα.
Κουλουμπαρίτση, Α., & Μουρατιάν, Ζ. (2004). Σχέδια εργασίας στην τάξη και στην πράξη. Στόχο-, Τρόπος- Αξιολόγηση. Αθήνα: Πατάκης.
Ματσαγγούρας, Η. (1995). Ομαδοκεντρική διδασκαλία για το καθημερινό μάθημα και τις συνθετικές εργασίες. Αθήνα: Γρηγόρης.
Ματσαγγούρας, Η. (2003). Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση. Εννοιολογική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας. Αθήνα: Γρηγόρης.
McNair, S., Bhargava, Α., Adams, L., Edgerton, S., & Kyptos, Β. (2003). Teachers Speak out on Assessment Practice. Early Childhood Education Journal, 31(1), 23-31.
Μπότσογλου, Κ. (2001). Η Παιδαγωγική ποιότητα των υπαίθριων χώρων παιχνιδιού. Στο Σ. Αυγητίδου (Επιμ. Εκδ). Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και Διδακτικές προσεγγίσεις (σσ. 365-390) Αθήνα: Τυπωθήτω, Γ. Δαρδανός.
Μπρατίτσης, Θ., Μηναϊδη, Α., Χλαπάνης, Ε. & Δημητρακοπούλου Α. (2003). Σχεδιασμός Προγράμματος Διαρκούς Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών από Απόσταση, με βάση Δεδομένα Έρευνας από τρέχουσα Επιμόρφωση στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Πάτρα, 2003.
Νικολακάκη, Μ. (2003) Διερεύνηση προϋποθέσεων για μια αποτελεσματική επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Επιθεώρηση εκπαιδευτικών θεμάτων, 8 , 5-19.
Ραβάνης, Κ. (1999). Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Διδακτική και γνωστική προσέγγιση. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Riga, V., & Botsoglou, Κ. (2004). Reforming "Traditional" Teaching Methods in In-Service Training Programs for Early Childhood Teachers: An Action Research Project. International Journal of learning. 11, 223-230.
Rogers, A. (1999). Η εκπαίδευση ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Slavin, R. (1996). Cooperative learning. Boston.
Sylva, Κ., Sirai-Blatchord, Ι. S. & Johnson, S. (1992). The Impact of the U.K. National Curriculum on preschool practice: some top processes at work. International Journal of Early Childhood, 24 (1), 41-51.
Σολομών, I. (1998). Μοντέλα και πρακτικές εκπαιδευτικής αξιολόγησης: Μορφές κοινωνικού έλεγχου και συγκρότηση παιδαγωγικών υποκειμένων. Virtual School, The sciences of Education Online, τ. 1, τεύχος 2, http://www.auth.gr/virtualschool/1.2/TheoryResearch/CongressSolomon.html
Σταυρίδου, E. (2000). Συνεργατική Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες, Μια Εφαρμογή στο Δημοτικό Σχολείο. Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας.
Τριλιανός, Α. (1988). Προσέγγιση της μεθόδου διδασκαλίας με ομάδες μαθητών. Αθήνα.
Φράγκος, Χ. (1977). Ψυχοπαιδαγωγική. Αθήνα: Gutenberg.
Χατζηγεωργίου, Γ. (2000). Γνώθι το curriculum. Αθήνα: Ατραπός.
Vygotsky, L.S. (1978). Mind and society: The development of higher mental processes. Cambridge, MA: Harvard University Press.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)