Vol. 11 No. 1 (2012): January-June 2012
Full Issue
Scientific articles & educational projects
Teaching electricity in preschool education: a dilemma under negotiation with the use of ICT
Μιχαήλ Καλογιαννάκης (Michail Kalogiannakis), Αφροδίτη Λαντζάκη (Afroditi Lantzaki)
Decoding preschool children’s emerged rules during pretend play activities
Καφένια Μπότσογλου (Kafenia Mpotsoglou), Δόμνα–Μίκα Κακανά (Domna-Mika Kakana)
Η θέση της Λογοτεχνίας στο Νηπιαγωγείο και οι Προοπτικές του Ρόλου της
Δημήτριος Πολίτης (Dimitrios Politis)
Presentation and evaluation of an in-service kindergarten teachers’ program on literacy practices in preschool education
Νεκτάριος Στελλάκης (Nektarios Stellakis), Μαρκέλλα Παραμυθιώτου (Markella Paramuthiotou)