Το περιοδικό έχει ως σκοπό να προβάλει την επιστημονική έρευνα και την παιδαγωγική καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.
Número actual
Vol. 19 (2022)
Número completo
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Η συμβολή του παιχνιδιού στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης βρεφών ηλικίας 11 μηνών – 2 ετών. Μια μελέτη περίπτωσης.
Δρ. Παυλίνα Πέτρου, Δρ. Αρετή Παναούρα
Η οπτική των νηπιαγωγών σχετικά με τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ): Διερεύνηση γνώσεων, στάσεων και αντιλήψεων
Αγλαΐα Σταμπολτζή, Σοφία Κουβαβά, Αικατερίνη Αντωνοπούλου
Οι 1000 πρώτες μέρες ζωής, ο ρόλος του πατέρα και η βρεφική χειροπρακτική
Ευαγγελία Τσερπέλη, Κωνσταντίνος Χρήστος Δαουλτζής