Τόμ. 27 Αρ. 1 (2022): Ειδικό Αφιέρωμα: Μάθηση Αντι-Διαισθητικών Εξηγήσεων υπό το Πρίσμα της Εννοιολογικής Αλλαγής
Δημοσιευμένα: 21-07-2022
Ειδικό Αφιέρωμα: Μάθηση Αντι-Διαισθητικών Εξηγήσεων υπό το Πρίσμα της Εννοιολογικής Αλλαγής
Προσκεκλημένη Επιμελήτρια: Ειρήνη Σκοπελίτη
ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Η ανάπτυξη της αναπαραστασιακής ικανότητας στο χώρο των φυσικών επιστημών σε σχέση με την ικανότητα στοχασμού στον κοινωνικό κόσμο
Νατάσσα Κυριακοπούλου, Στέλλα Βοσνιάδου
Η κατανόηση της πυκνής διάταξης των ρητών από μαθητές Β΄ Λυκείου: ένα διδακτικό πείραμα
Δημήτρης Φωκάς, Ξένια Βαμβακούση
Εννοιολογική αλλαγή και διδασκαλία υπό το πρίσμα της Θεωρίας Πλαισίου
Δημήτρης Πνευματικός
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Από χώρα σε χώρα: αντιξοότητες και ομαλή προσαρμογή. Εμπειρίες παιδιών προσφύγων
Ηρακλής Γρηγορόπουλος, Μαρία Ντόβα
Τύποι γονέων και κοινωνική συμπεριφορά κατά την παιδική και εφηβική ηλικία
Αναστασία Κρασανάκη, Αικατερίνη Βάσιου, Σπυρίδων Τάνταρος
Διεργασίες συναισθήματος, ηγεσία, φύλο και συναίσθημα στο χώρο εργασίας σε εργαζόμενους σε διεπιστημονικές ομάδες
Γεώργος Τσουβέλας, Ιωάννης Νικολάου , Γιώργος Κουλιεράκης
Εθισμός στο διαδίκτυο μεταξύ φοιτητών/ριών ψυχολογίας: ο ρόλος της ψυχικής ανθεκτικότητας και της αντιλαμβανόμενης οικονομικής κρίσης
Θάνος Τουλούπης , Χριστίνα Αθανασιάδου
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Μεροληψία κοινής μεθόδου στους ερευνητικούς σχεδιασμούς με τη χρήση εργαλείων αυτoαναφοράς: βιβλιογραφική επισκόπηση και προτεινόμενες τεχνικές αντιμετώπισης
Καλλιόπη Καλτσονούδη, Νικόλαος Τσιγγίλης, Κωνσταντίνος Καρτερολιότης