Vol. 11 Núm. 2 (2023): Νοέμβριος 2023
Άρθρα
Αποτελεί η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων το όχημα για την επαγγελματική ευημερία των νηπιαγωγών;: Απόψεις εκπαιδευτικών
Άννα-Σπυριδούλα Κουντζόγλου, Δόμνα-Μίκα Κακανά
Πατέρες παιδιών με εγκεφαλική παράλυση και οικογενειακή λειτουργία
Ασημίνα Τσιμπιδάκη
Ρυθμός και μουσικότητα στα προφορικά παιδικά ποιήματα και τραγούδια. Από το πλαίσιο της άτυπης εκπαίδευσης σε σύγχρονες διδακτικές προεκτάσεις.
Δημήτρης Εμμανουήλ Κόκκινος, Ανθούλα Κολιάδη-Τηλιακού
The impact of a therapy dog program on children’s with ASD social skills, communication, and behavioral difficulties
Chrysoula Karpoutzaki, Maria Markodimitraki, Maria Kypriotaki, Garyfalia Charitaki