Vol. 1 No. 1 (2022): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση
Full Issue
Articles
Ο επανακαθορισμός του υποστηρικτικού ρόλου των Ψυχολόγων στην εκπαίδευση: Η πρόκληση της εποχής
Ευγενία Τραγάκη, Νεκτάριος-Θεοχάρης Τσαρουχάς
Μία Λογοθεραπεία για όλους τους μαθητές/τριες: Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στη γενική εκπαίδευση και στην τηλεπρακτική (εξ αποστάσεως υποστήριξη)
Lampriana Tsiakpini, Victoria Mitsiou
Ο ρόλος και η αναγκαιότητα του ΕΒΠ στη δίχρονη προσχολική αγωγή
Varvara Kanonidou, Teresa Freha
Η συλλογική αποτύπωση της εμπειρίας στην προ και κατά τη διάρκεια της πανδημίας εποχή μέσα από το ρόλο του σχολικού κοινωνικού λειτουργού
Mihalis Volkidis, Despina Hatzidrosou