Τόμ. 16 (2019)
Πλήρες τεύχος
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Το πρόγραμμα «ΠΕΡΠΑΤΑ»: Φυσική Δραστηριότητα στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς
Δημήτρης Ιωάννης Αϊβαζίδης (Dimitris Aivazidis), Φωτεινή Βενετσάνου (Venetsanou Fotini), Νικόλαος Αγγελούσης (Aggelousis Nikolaos), Αντώνης Καμπάς (Kampas Antonis)
Προσαρμογή, Ψυχομετρικός έλεγχος και Στάθμιση της Κλίμακας Εκτίμησης Προφορικού λόγου και Δεξιοτήτων Γραμματισμού για παιδιά προσχολικής ηλικίας
Ασημίνα Ράλλη (Asimina Ralli), Πέτρος Ρούσσος (Petros Roussos), Ελενα Καζάλη (Elena Kazali), Παναγιώτα Κωνσταντοπούλου (Panagiota Konstantopoulou)
Άνδρες παιδαγωγοί σε παιδικούς σταθμούς: Αντιλήψεις για το ρόλο και την απουσία τους. Μια ποιοτική προσέγγιση.
Ηρακλής Νικολαος Γρηγορόπουλος
Επαγγελματική εξουθένωση σε εργαζόμενους των παιδικών σταθμών του νομού Θεσσαλονίκης. Ο προβλεπτικός ρόλος των δημογραφικών χαρακτηριστικών
Ηρακλής Νικολαος Γρηγορόπουλος, Δανάη Καπαλτσίδου
Αντιλήψεις των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων για το στυλ ηγεσίας ως παράγοντα αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού έργου στην προσχολική εκπαίδευση
Ισαΐα Ιώβ Λαζαρίδου (Lazaridou Isaia)