Vol. 16 (2019)
Número completo
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Το πρόγραμμα «ΠΕΡΠΑΤΑ»: Φυσική Δραστηριότητα στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς
Δημήτρης Ιωάννης Αϊβαζίδης (Dimitris Aivazidis), Φωτεινή Βενετσάνου (Venetsanou Fotini), Νικόλαος Αγγελούσης (Aggelousis Nikolaos), Αντώνης Καμπάς (Kampas Antonis)
Προσαρμογή, Ψυχομετρικός έλεγχος και Στάθμιση της Κλίμακας Εκτίμησης Προφορικού λόγου και Δεξιοτήτων Γραμματισμού για παιδιά προσχολικής ηλικίας
Ασημίνα Ράλλη (Asimina Ralli), Πέτρος Ρούσσος (Petros Roussos), Ελενα Καζάλη (Elena Kazali), Παναγιώτα Κωνσταντοπούλου (Panagiota Konstantopoulou)
Άνδρες παιδαγωγοί σε παιδικούς σταθμούς: Αντιλήψεις για το ρόλο και την απουσία τους. Μια ποιοτική προσέγγιση.
Ηρακλής Νικολαος Γρηγορόπουλος
Επαγγελματική εξουθένωση σε εργαζόμενους των παιδικών σταθμών του νομού Θεσσαλονίκης. Ο προβλεπτικός ρόλος των δημογραφικών χαρακτηριστικών
Ηρακλής Νικολαος Γρηγορόπουλος, Δανάη Καπαλτσίδου