Vol. 21 No 1 (2025): Open Education: The Journal of Open and Distance Education and Educational Technology
Editorial
Άρθρα
Η ανοικτότητα στην εκπαίδευση: Εξερευνώντας τις Δυνατότητες και τις Προκλήσεις
Ευαγγελία Μανούσου; Αντώνης Λιοναράκης, Νεκταρία Σακκούλα
O Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην Επικοινωνία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις και Πρακτικές Φοιτητών/τριών
Απόστολος Κώστας, Βασιλική-Αγγελική Χρονοπούλου
Αξιολόγηση της Εφαρμογής της Τεχνολογίας Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στη Διδασκαλία της Χημείας με τη Μέθοδο της Ανεστραμμένης Τάξης
Χρήστος Χαλακατεβάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Χαράλαμπος Μουζάκης, Κωνσταντίνος Κωτσίδης
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής σε μαθητές Δημοτικού για το μάθημα της Γλώσσας
Καλλιόπη Ψιλέλη, Κωνσταντίνος Κωτσίδης
Συμπληρωματική εξΑΕ με χρήση ψηφιακών εργαλείων. Μελέτη περίπτωσης στο Μεταλυκειακό Έτος Μαθητείας ΕΠΑΛ
Χρυσούλα Κοκαρίδα, Ηλίας Μαυροειδής
Ενταξιακές και τεχνολογικά υποβοηθούμενες προσεγγίσεις για την εκπαίδευση μαθητών/τριών με κινητική αναπηρία
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Παναγιώτης Αλεξόπουλος, Μαρία Κουλιανού, Κατερίνα Πάσχου
ChatGPT in Greek higher education: Exploring views and proposing a teaching scenario
Τσαμπίκα Καρακίζα, Ανθή Σιδηροπούλου