Το περιοδικό Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες Αγωγής και Εκπαίδευσης σκοπό έχει να προβάλει την επιστημονική έρευνα που καλύπτει όλες τις γνωστικές περιοχές για την προσχολική και σχολική αγωγή και εκπαίδευση σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, δίνοντας έμφαση σε πρωτότυπες μελέτες που συνδέουν την εκπαιδευτική πράξη με την έρευνα, την καινοτομία και την αλλαγή στην εκπαίδευση.
Ποσοστό αποδοχής εργασιών την τελευταία διετία (2023-2025): 41%
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 11 (2025): Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αναζητώντας γέφυρες με τον πολίτη του μέλλοντος. Ειδικό Τεύχος.
Εισαγωγικά
Ειδικό Θέμα
Εισαγωγή της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην πρώτη σχολική εκπαίδευση στα πλαίσια του μαθήματος της μελέτης περιβάλλοντος
Καλλιόπη Κανάκη, Στέργιος Χατζάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Προς μια νέα κουλτούρα εκπαίδευσης STEM: προτάσεις από εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας
Γλυκερία Φραγκιαδάκη, Ελένη Σταυροπούλου, Ηρώ Ζαχαριάδη, Φωτεινή Σκίζα, Δόμνα Κακανά, Βασιλεία Χρηστίδου
Η διερεύνηση των ιδεών μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας για τη μηχανική ισορροπία ως μια πολυτροπική διαδικασία
Ιουλία Γρίσπου, Ιωάννης Σταράκης
Οι ιδέες υποψήφιων νηπιαγωγών και δασκάλων για το ηλεκτρικό κύκλωμα
Ιωάννης Σταράκης, Γεώργιος Στύλος
Η θέση της διατροφής και της αειφορίας στα Αναλυτικά Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης
Γεώργιος Κρητικός, Χαριστούλα Χατζηνικόλα, Έλενα Χατζημπέη