The journal aims to contribute to the development of scientific dialogue and the dissemination of scientific knowledge produced in the Greek as well as in the international field of early chilhood and primary education.

Current Issue


Vol. 11 (2025): Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αναζητώντας γέφυρες με τον πολίτη του μέλλοντος. Ειδικό Τεύχος.

Published: 2025-12-24

Introducing Generative Artificial Intelligence in Early Childhood Education amid Environmental Studies

Καλλιόπη Κανάκη, Στέργιος Χατζάκης, Michail Kalogiannakis

Towards a new STEM culture: suggestions from early childhood teachers

Γλυκερία Φραγκιαδάκη, Ελένη Σταυροπούλου, Ηρώ Ζαχαριάδη, Φωτεινή Σκίζα, Δόμνα Κακανά, Βασιλεία Χρηστίδου


View All Issues