Τόμ. 5 (2019)
Δημοσιευμένα: 2019-12-17
Συντελεστές τεύχους
Διευθύντρια έκδοσης: Δόμνα Κακανά - Υπεύθυνος Ηλεκτρονικής Έκδοσης: Αντώνης Λενακάκης - Συντακτική Επιτροπή: Δόμνα Κακανά, Αντώνης Λενακάκης, Γιάννης Μιχάλης, Μαρία Μπιρμπίλη - Τεχνική Υποστήριξη: Νίκος Πουρνάρας - Επιστημονική Επιτροπή: Βενετία Αποστολίδου, Σοφία Αυγητίδου, Ιφιγένεια Βαμβακίδου, Κωνσταντίνος Βουγιούκας, Αγγελική Γιαννικοπούλου, Αθανάσιος Γρηγοριάδης, Γεώργιος Ζαχαρής, Γεώργιος Ιορδανίδης, Δόμνα Κακανά, Μελπομένη Κανατσούλη, Παναγιώτα Καραγιάννη, Κωνσταντίνος Καρράς, Χαρά Κορτέση-Δαφέρμου, Γεώργιος Κουτρομάνος, Μαρία Κυπριωτάκη, Τριανταφυλλιά Κωστούλη, Αγγελική Λαζαρίδου, Αντώνης Λενακάκης, Κώστας Μάγος, Μαρία Μητσιάκη, Αγγελική Μουζάκη, Γεώργιος Μπαγάκης, Γεώργιος Μπάρμπας, Μαρία Μπιρμπίλη, Καφένια Μπότσογλου, Βασίλης Οικονομίδης, Σουζάνα Παντελιάδου, Μαρία Παπαδοπούλου, Μαρία Παπανδρέου, Μαρία Παυλή-Κορρέ, Σπύρος Σούλης, Μαρία Σφυρόερα, Σωτηρία Τζιβινίκου, Κωστής Τσιούμης, Ρούλα Τσοκαλίδου - Σχεδιασμός Εξωφύλλου: Δημήτρης Γερμανός
Εισαγωγικά
Επιστημονική Αρθογραφία
Άντρες και μελλοντικοί νηπιαγωγοί: Διερεύνηση των αντιλήψεών τους για τον ρόλο τους
Ευστρατία Σοφού, Λήδα Στεργίου
Αξιολόγηση 2D και 3D ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών από φοιτητές-παίκτες: η σημασία των χαρακτηριστικών τους
Polyxeni Kaimara, Emmanuel Fokides, Andreas Oikonomou, Penelope Atsikpasi, Ioannis Deliyannis
Διερεύνηση της αξιοποίησης του διαδικτύου και του κινητού τηλεφώνου από τους νεοεισαχθέντες φοιτητές: η περίπτωση των φοιτητών του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών
Χρήστος Σαμαράς, Μαρία Νιάρη, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος
Κίνητρα και αντικίνητρα διεκδίκησης θέσης διοικητικής ευθύνης: Στάσεις και απόψεις των αιρετών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Κωνσταντία Σπυριάδου, Μανώλης Κουτούζης
Οι περιπέτειες της μετάφρασης στις "Περιπέτειες του Πινόκιο"
Μary Drosopulos, Sofia Gavriilidis
Τα επίπεδα γλωσσομάθειας ως παράγοντας αποτελεσματικότητας στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο
Μαρία Μπιρμπίλη, Αντώνης Παπαοικονόμου
Νέοι ερευνητές
Παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων
Η σχεδιαστική δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο: από την κατανόηση των ιδεών και εμπειριών των παιδιών στον σχεδιασμό και την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου
Ζωή Κωνσταντινίδου, Φίλιππος Μπρέντας, Καλλιόπη Μητρούσκα
Η σχεδιαστική δραστηριότητα ως μέσο ανάπτυξης της πολυτροπικής επικοινωνίας σε μία τάξη με παιδιά ηλικίας 2,5 ετών
Ευαγγελία Ηρακλειώτη, Φωτεινή Παπαζαχαρίου
«Μου το λέει και ο αδερφός μου ότι κάνω μουτζούρες όταν ζωγραφίζω». Οι ‘μουτζούρες’ αλλιώς: Ένα σχέδιο εργασίας με πολύ μικρά παιδιά
Παναγιώτα Τσακιρπάλογλου, Μαρία Παπανδρέου
Ανταποκρίσεις και Παρουσιάσεις
Παράδοση, Τέχνη και Εκπαίδευση στο Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας-Θράκης
Παρασκευή Κερτεμελίδου
Διαγωνισμός συγγραφής μιας ιστορίας για παιδιά μικρής ηλικίας με θέμα τη Θεσσαλονίκη
Μελπομένη Κανατσούλη